"Difference between "somebody you love" and "somebody you like"

In front of the person you love, winter seems like spring .but in front of the person you like, winter is just beautiful winter
هنگامی که عاشق هستید زمستان در نظر شما بهار است ولیکن هنگامیکه کسی را دوست دارید زمستان فقط فصلی زیبا (زمستانی زیبا ) است.
.
If you look in to the eyes of the one you love, you blush .but if you look in to the eyes of the one you like, you smile
وقتی به کسی که عاشقش هستید نگاه می کنید خجالت می کشید و لیکن هنگامی که به کسی که دوستش دارید می نگرید لبخند خواهید زد.
.
In front of the person you love you cannot say every thing on your mind .but in front of the person you like you can ,In front of the person you love you tend to get shy .but in front of the person you like you can show your own self
وقتی که در کنار معشوقه خود هستید نمی توانید هر آنچه را در ذهن دارید بیان کنید اما در مورد کسی که دوستش دارید شما توانایی آنرا دارید. در مواجه شدن با کسی که عاشقش هستید خجالت میکشید و یا حتی دست و پای خود را گم میکنید اما در مورد فردی که دوستش دارید راحت تر بوده و توانایی ابراز وجود خواهید داشت.
.
You can’t look straight in to the eyes of the one you love .but you can always smile in to the eyes of the one you like
شما نمی توانید به چشمان کسی که عاشقش هستید مستقیم و طولانی نگاه کنید (زل بزنید) اما می توانید در حالیکه لبخندی بر لب دارید مدتها به چشمان فردی که دوستش دارید نگاه کنید.
.
When the one you love crying, you cry with them .but when the one you like crying you end up comforting
وقتی معشوقه ی شما گریه می کند شما نیز گریه خواهید کرد و اما در مورد کسیکه دوستش دارید سعی بر آرام کردن او می کنید.
.
The feeling of love starts from the eyes .but the feeling of like starts from the ears
احساس عاشق بودن و درک آن از طریق نگاه ( دیدن ) است اما درک دوست داشتن بیشتر از طریق شنوایی است ( از طریق ابراز علاقه به صورت کلامی ).
.
So if you stop liking a person you used to like, all you need to do is cover your ears but if you try to close your eyes, love turns in to a drop of tear and remains in your heart for ever
شما می توانید یک رابطه ی دوستی را پایان دهید اما هرگز نمیتوانید چشمان خود را بر احساس عاشق بودن ببندید چرا که حتی اگر اینکار را بکنید عشق همچنان قطره ای در قلب شما و برای همیشه باقی خواهد ماند.
.
هنگام دیدن کسی که عاشق او هستید تپش قلب شما زیاد شده و هیجان زده خواهید شد اما هنگامی که کسی را می بیند که آنرا دوست دارید احساس سرور و خوشحالی می کنید.

...

 کلای شما، وسایل اداره، اثاثیه منزل و هر آنچه که قصد جا به جای و حمل و نقل آن را دارید دچار خسارت ناشی از جا به جایی غیر اصولی و غیر حرفه ای شده است. بسته بندی اصولی و درست یکی از مهم ترین ویژگی های ما در باربری تهرانسر است که خود باعث تمایز این شرکت با دیگران شده است.

تا حالا در حمل و نقل اثاثیه دچار مشکل شده اید. اگر در بسته بندی اثاثیه از کارتن های ضخیم و محکم استفاده کنید خطر شکستن و آسیب دیدگی لوازم منزل و اسباب شما تقریبا صفر خواهد بود و دیگر نگران شکستن آنها نخواهید بود.

Your product, office supplies, home furnishings, and whatever you intend to accommodate and transport, are damaged due to unskilled and unprofessional displacement. The principle of packaging is one of our most important features in Bearing Thernoser, which has made it different from others.

You have had trouble shipping luggage. If you are using thick and sturdy cartons in the lining, the risk of breaking and damage to your home appliances and gadgets will be almost zero and you will no longer be worried about breaking them.

آموزش ضرب المثل انگلیسی (پارت سه)


ضرب المثل : A Chip On Your Shoulder

مفهوم به انگلیسی : Angry because of what happened in the past
مفهوم به فارسی : عصبانی بودن بخاطر چیزی که قبلا اتفاق افتاده

ضرب المثل : A Dime A Dozen
مفهوم به انگلیسی : Cheap and easy to get
مفهوم به فارسی : چیزی که ارزان و راحت بدست بیاید

ضرب المثل : A Drop In The Bucket
مفهوم به انگلیسی : Something that isn’t important because it’s very small
مفهوم به فارسی : چیزی که بدلیل کوچک بودن اهمیت ندارد

ضرب المثل : A Fool And His Money Are Easily Parted
مفهوم به انگلیسی : Foolish people lose money easily
مفهوم به فارسی : یه احمق راحت پولشو از دست میده

ضرب المثل : A Penny Saved Is A Penny Earned
مفهوم به انگلیسی : Little by little you’ll save money by not spending your money
مفهوم به فارسی : قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

ضرب المثل : A Piece Of Cake
مفهوم به انگلیسی : Something that is very easy to do
مفهوم به فارسی : کاری که انجام آن ساده است.
معادل  در فارسی :  مثل آب خوردن

روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل(پارت دوم)

5.از اپلیکیشن‌های رایگان و فوق‌العاده یادگیری زبان استفاده کنید

 بزرگترین حسن این ابزارها هم این است که هزینه‌ای برای شما ندارند و می‌توانید رایگان آن‌ها را استفاده کنید.  همان نرم‌افزارهایی که روز سی دی با هزاران محتوای آموزشی قرار دارند و حتما باید شماره فلان را به شماره فلان بفرستید تا با شما تماس بگیرند و ۱۰۰ هزار تومان از پول ارزشمند شما را نابود کنند. شاید تصور کنید که اپلیکیشن‌های یادگیری زبان همانند هزاران نرم‌افزار ویندوزی هستند که سالها خریداری کردید و هیچ نتیجه‌ای از آن نگرفتید. .

 اما اشتباه نکنید چون اپلیکیشن‌هایی مانند Doulingo و Memrise و بسیاری اپلیکیشن‌های آموزش زبان دیگر به شیوه‌ای جدید و با تبدیل یادگیری به بازی توانسته‌اند ابزاری درست کنند که ده‌ها بار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر از نرم‌افزارهای پیچیده و بی‌نتیجه گذشته شما را به هدفتان برساند.


6.بازی های رایانه ای انگلیسی انجام بدهید

بازی های تک نفره معمولا تخیلی هستند و شامل استفاده از جادو و کشتن هیولاها هستند و در آن‌ها در نهایت به یک قهرمان بزرگ تبدیل می شوید. .  وقتی صحبت از یادگیری زبان است، اغلب مردم حتی به بازی های رایانه ای فکر هم نمی کنند، در حالی که بازی های تک نفره یا گروهی آنلاین یک راه خیلی خوب برای تقویت خواندن، شنیدار و گفتار انگلیسی هستند.  چون مکالمات این بازی ها خیلی زیاد هستند، با بازی کردن حتی یکی از آنها دایره ی لغات تان بزرگ تر می شود.


انجام بازی های رایانه ای انگلیسی، یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل است.  هم چنین برای یادگیری مشتاق می شوید، چون برای اینکه بتوانید بازی را تمام کنید باید به تمام دیالوگ ها گوش کنید و آنها را بفهمید. می‌دانستید که از طریق همین بازی ها می توانید دوستان انگلیسی زبان هم پیدا کنید.


نگران کلمه های جدید نباشید، چون به محض بازی کردن به آنها عادت می  کنید. معروف ترین بازی های تک نفره که انگلیسی تان را تقویت می کنند «Final Fantasy» ،«Legend of Zelda» و «Dragon Quest» هستند. اما خب باید حواس‌تان را جمع کنید، ممکن است به این بازی ها معتاد شوید.  یکی از معروف ترین بازی ها «World of Warcraft» است.  این یک روش هوشمندانه است تا بتوانید سریع انگلیسی فکر کنید.  بهترین قسمتش این است که می توانید یک تیم تشکیل بدهید و با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 این قابلیت به شما کمک می کند به مکالمات ملحق شوید و با آدم های جدیدی آشنا شوید. بازی های گروهی تجربه ی بیشتری برای تان خواهند داشت؛ چون با گروه بزرگ تری از افراد آنلاین سر و کار دارید.  مکالمات، معمولا غیررسمی و ساده هستند و در یک پنجره روی صفحه نمایش تایپ می شوند.  می توانید خودتان یک شخصیت طراحی کنید و با تلاش و جستجو بازی کنید. .  حرف زدن با صفحه نمایش ممکن است اولش کمی عجیب و غریب به نظر برسد اما یک روش بامزه برای یادگیری زبان انگلیسی است.


7.به انجمن‌های آنلاین مورد علاقه خود به زبان انگلیسی سر بزنید و تلاش کنید نظر دهید
 بزرگترین حسن این ابزار این است که شما لازم نیست در لحظه پاسخ دهید و فرصت دارید جملات خود را درست کنید. شاید اندکی این نکته عجیب به نظر برسد، اما یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان و قواعد آن این است که در یک محیط مانند انجمن آنلاین یا forum انگلیسی زبان در حیطه کاری خود سر بزنید و سعی کنید با دیگران صحبت کنید. .  حتما این نکته را امتحان کنید و از نتایج آن متحیر شوید.

 جر و بحث در این انجمن‌ها، جنگ بر اثبات عقیده، دفاع از عقیده شخص دیگر یا حمله به یک نظر مخالف همگی یک موتور انگیزشی برای شما خواهند بود که بیشتر و بیشتر بنویسید، دایره لغات خود را بزرگتر کنید و تا جایی پیش بروید که استدلالهای پیچیده را به زبان انگلیسی بنویسید.  نکته مهم دیگر که این موضوع را جذاب می‌کند حس نیاز به پاسخ است که به شما انگیزه می‌دهد تا سریع‌تر یک پاسخ خوب برای حرف دیگران دست و پا کنید.  در مراحل اولیه یادگیری این بهترین روش برای ساختار دادن به جملات و یادگیری از دیگران است.


8.برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید

در کل، کافی است یک اینترنت پرسرعت داشته باشید تا بتوانید در این کلاس ها شرکت کنید. فقط به این فکر کنید که می توانید از مزایای مکالمه و یادگیری کلاسی استفاده کنید، بدون اینکه مجبور باشید سر کلاس بروید.  تعداد زیادی مدرسه ی آنلاین وجود دارند که بسته های آموزشی، روش ها و معلم های خاص خودشان را در زمینه های مختلفی دارند و معمولا ارزان تر از موسسه های مکالمه ی زبان معمولی هستند و به علاوه نظم و قاطعیت هم دارند.  به علاوه، می‌توانید از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس هایی که خود موسسه در اختیارتان قرار می دهد هم استفاده کنید.