اسباب کشی گیاهان می تواند موجب استرس و نگرانی زیادی شود زیرا آنها را باید به همان شکل که هستند جابجا کرد.  هنگام جابجایی اثاثیه، شخصی در منزل جدید باشد تا بر اساس اسم روی کارتن ها مثلا آشپزخانه یا اتاق خواب محل صحیح قرارگیری کارتن ها را به کارگر ها بگوید.   حتما باربری ظفر  برروی کارتن ها با ماژیک یا برچسب محتویات درون هر جعبه را یادداشت کنید.

انتخاب بهترین و مناسب ترین وسیله برای باربری نیاز به توجه و دقت بسیاری دارد زیرا هر وسیله ای را بایستی مطابق با حجم، اندازه و جنس آن حمل و نقل کرد. از مهم ترین مشکلاتی که در اسباب کشی گیاهان وجود داردبسیاری از گیاهان نسبت به جابجایی حساسیت زیادی دارند. گلدان های گل ممکن است گاهی بسیار سنگین و بدبار هستند. گل های تزئینی ممکن است قیمت زیادی داشته باشند و سال های زیادی از عمر آنها گذشته باشد.

رشد چشمگیر حجم‌مبادلات‌ تجاری‌ در قرن‌ اخیر، هر چند متاثر ازافزایش‌ مازاد تولید در برخی‌ کشورها و نیزگسترش‌ فعالیتهای‌ بازاریابی‌ بین‌المللی‌ است‌، امادر عین‌ حال‌ نمی‌توان‌ سهم‌ عمده‌ سیستم‌ حمل‌ ونقل‌ جهان‌ را در زمینه‌سازی‌ برای‌ افزایش‌ حجم‌مبادلات‌ تجاری‌ نادیده‌ گرفت‌ .  آنها را در جعبه­ های مسطح قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.