در هنگام بسته­ بندی مجسمه­ ها، شما به یک جعبه حداقل ۳۰٪ بزرگتر از اندازه مجسمه خود و لفاف حباب­دار باشد، نیاز دارید.  اگر از آن دسته افرادی هستید که گل های زیادی در منزل خود نگهداری می کنید و قصد اسباب کشی دارید حتما با ما تا پایان این مقاله در زمینه اسباب کشی گیاهان همراه باشید. اسباب کشی کاری سخت و دشوار است که البته از آن گریزی نیست.  به طور مثال برای جا به جایی لوازم منزل که  از جنس شیشه از ماشینی استفاده می‌شود که در مسافت های طولانی بتواند از وسیله نگهداری کند و مانع از آسیب دیدگی آن شود.


برای پوشاندن بسته بندی تابلوها، طرف جلوی شیشه را به صورت "X" با نوار پوشش، نواربندی کنید.  هر شخص مسئول یک قسمت از خانه شود. این بستگی به میزان اثاثیه شما دارد.  جعبه را نواربندی کرده و آن را با: "شکننده - آثار هنری" علامت بزنید.  محموله های خاص .  ارمغان‌ این‌ بخش‌ برای‌ نوع‌ بشردستیابی‌ به‌ زندگی‌ بهتر و شایسته‌تر در سایه‌امنیت‌، رشد و بالندگی‌ بیشتر در سایه‌ روابطانسانی‌ آسانتر و شرایط کار و تجارت‌ باصرفه‌تراست‌.


 

 وسایل شکستنی .  تندیس ­هاو مجسمه ها به فوم نرم یا بابل رپ (Bubble wrap) نیاز دارند.  البته به جعبه هم نیاز خواهید داشت.  این قطعۀ هنری شما باید بدون لمس طرفین جعبه، در مرکز آن قرار گیرد.

 

 مجسمه را با لفاف حباب­دار بپوشانید، آن را به صورت ایستاده قرار دهید، سپس اطراف و بالای آن را با پُفی­های پُر کنید.  اگر آنها هنوز هم در جعبه­ های خود محکم نیستند، فضاهای خالی را با کاغذهای باطله و کهنه پُر نمایید.

 
به نوار چسب، روزنامه، مقوا و لفاف حباب­دار نیاز خواهید داشت.   دقت کنید که زیر و روی کارتن ها ، خوب و درست چسب خورده باشند.  در ادامه برخی نکات مهم در اسباب کشی گیاهان و گل های آپارتمانی برشمرده شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.