روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل(پارت سوم)

9.گرامر و کلمات را آنلاین یاد بگیرید

اگر حس می کنید که باید از پایه شروع کنید، سایت های مختلف زیادی وجود دارند که می توانند برای تان مفید باشند. بر خلاف کتاب ها اغلب شان مجانی هستند!


10.رادیو گوش کنید

  حتی وقتی ظرف می شویید یا در قطار نشسته اید هم می توانید زبان انگلیسی یاد بگیرید. یکی دیگر از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که به رادیوهای انگلیسی زبان گوش دهید.  چون می توانید برنامه های تلوزیون و رادیو را آنلاین دنبال کنید، این امکان را دارید که هر کجا هستید مهارت های شنیداری تان را تقویت کنید.  .


11.کتاب بخوانید

مطالعه فقط برای تقویت قدرت درک مطلب نیست، بلکه می تواند یک سرگرمی خوب برای اوقات فراغت تان باشد. اگر طرفدار داستان های واقعی هستید احتمالا از خواندن زندگی نامه ی یک فرد مشهور مثل ستاره های سینما یا شخصیت های معروف ورزشی لذت می برید.  کتاب های زیادی وجود دارند و می توانید از بین این همه، کتابی را که واقعا مورد علاقه ی شماست پیدا کنید.

می توانید با خواندن کتاب هایی که شما را به وجد می آورند، مخصوصا علایق و سرگرمی های تان، دو برابر لذت ببرید.  یک مثال معروف، زندگی نامه  استیو جابز (Steve Jobs) نوشته ی والتر ایزاکسون (Walter Isaacson) است که کلمه های پیشرفته و نقل قول های بامزه ای از خود جابز دارد.  نوشته بسیار جالب است و یک راست می رود سر اصل مطلب که بهترین روش برای یادگیری عبارات تجاری است.


12.با خودتان انگلیسی حرف بزنید

اگر برای یک کار بزرگ مثل جلسه ی اولیا و مربیان یا یک ارائه ی کاری حتما باید تمرین کنید، برای یادگیری زبان هم باید تمرین داشته باشید.  می توانید مکالمه را بار ها و بارها در ذهن تان یا جلوی آینه تمرین کنید. .  اگر هم شجاعتش را دارید چرا صدای خودتان را ضبط نمی کنید. این کار لزوما نشان نمی دهد که شما دیوانه شده اید.

بخشی از یادگیری زبان این است که با آن بیش تر آشنا شویم و اعتماد به نفس داشته باشیم.  می توانید تلفظ  تان را با گوینده های انگلیسی زبان برنامه های تلویزیونی مقایسه کنید.  ضبط کردن یک ویدئو از مکالمه  یا ارائه تان روی موبایل یا کامپیوتر بهترین راه است برای اینکه بفهمید وقتی انگلیسی صحبت می کنید صدای تان واقعا چطور است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.